כל המאמריםמטבעות דיגיטליים

מטבעות קריפטו מומלצים 2023 – כל מה שאתם צריכים לדעת

לאן נושפות הרוחות בשנה הקרובה? איזה מטבעות יחוו צמיחה בשנה החדשה? במאמר נדבר על מטבעות קריפטו מומלצים 2023.

בשנה האחרונה שוק הקריפטו חווה טלטלות לא קטנות, אך אחרי השנה האחרונה אנחנו יכולים להיות בטוחים שהקריפטו כאן כדי להשאר.  תתפלאו (או שלא) לגלות שמטבעות קריפטו מומלצים 2023 לא השתנו בהרבה משנה שעברה.

תחילת שנה קשוחה למחזיקי המטבעות, מתחילת השנה נתח שוק הקריפטו צנח מתחת ל-2 טריליון דולר פעם ראשונה מאז ספטמבר. מטבעות רבים הפסידו כ-15% מערכם. אך כך זה תמיד בקריפטו, כך לדוגמא בשנת 2021 ביטקוין הגיעה למחיר שיא של 65 אלף דולר אך צנח ועלה כמה וכמה פעמים והגיעה לידיהם של חברות גדולות רבות שהחליטו גם הם להשקיעה במטבע אולי השנה תיהיה השנה שביטקוין יעבור את השיא של עצמו? אולי, נכון להיום לא ניתן לדעת בברור. מטבע נוסף שזכה לגדולות בשנה שעברה היה מטבע האיטיריום (Ethereum) שזכה גם הוא לשיאים מבחינת המחיר, מה צפוי לנו השנה? לאן נושבות הרוחות? 

אובכן ממשלת ארצות הברית מביאה התעניינות רבה לעשות רגולציה בשוק הקריפטו כך שפוטנציאל של שוק מטבעות הדיגיטליים צפוי לפרוח בשנת 2023. אילו מטבעות מומלצים 2023? 

רשימת מטבעות קריפטו מומלצים 2023

1# – ביטקוין

ביטקוין משפיעה ישירות על מחירי מטבעות קריפטו אחרים ועדיין נמצא בראש רשימת המטבעות. חלוץ הקריפטו שנוצר בשנת 2009 לא הולך להיעלם בקרוב ואם בכלל, מאחר ומהווה בסיס לכל שאר המטבעות. רוצים ללכת על בטוח? כנראה תצטרכו ללכת על הביטקוין.

 

2# – אתריום (Etherium)

גם אתריום לא יורד מהפסגה וממשיך להיות המטבע הפופולרי ביותר שנסחר בשוק. רבים אף מאמינים כי האתריום משתלם יותר מהאח הגדול שלו ביטקוין. פלטפורמה של אטריום מציעה אפשרות אטרקטיבית במיוחד למפתחי Dapp אמצעי להקים את הפוייקטים שלהם והטמיעה חוזים חכמים. אפשרות זאת עלולה לחולל מהפכות בתעשיות רבות אשר יחליטו לנצל זאת. השידרוג למערכת אתריום 2.0 הולך לגרום לעליות מהפכניות, יעלו את המהריויות ויוריד את העמלות.

#3 – טטר (Tether)

טטר הוא אחד ממטבעות ה"סטביליים" (Stablecoin), שזה אומר מגובה בכסף ממשי כגון אירו ודולר ולכן שומר על הערך שלו על פי הם. כך שאם הדולר עומד על 3 דולר, כך גם טטר. מטבע הטטר מועדף על משקיעים רבים בשל העמידות של המטבע לעומת מטבעות אחרים בעלי תנודתיות קיצונית. למ

טבע הזה יהיה השפעה חזקה על השוק ב2023.

#4 – סולנה (Solana)

משקיעי קריפטו רבים לא מפסיקים לדבר על המטבע הזה, מטבע קריפטו סולנה רשם הישגים גבוהים השנה וחווה גדילה של 15,000%. אם מדברים על מטבעות קריפטו מומלצים 2023, חייב לדבר על המטבע המיוחד הזה אשר נתח השוק שלו גדל ממיליארד דולר ל-70 מיליארד דולר תוך חודשים בודדים. המלצה שלנו – שימו עליו עין מקרוב.

#5 – ריפל (XRP Ripple)

בשל טבעו הפיננסי של מערכת ומטבע הריפל אשר מכוון את הזרועות שלו הישר למוסדות פיננסיים, חווה עליה גבוה משמעותית מהמתחרים. שימו עליו מעין מקרוב, נכון להיום הוא חווה טלטלה בשל הרפורמות של ארה"ב שהוציאה אותו מרוב אתרי ההמרה, אך צפוי לעבור את ולזנק גבוה בשנת 2023.

#6 – פולקדוט (Polkadot)

מערכת הגודל במהירות גבוה, אשר מתחרה ישירות מול מערכת אתריום. מערכת זאת שנקראת Web 3.0 מציעה מהירויות גבוהות בהרבה מהמתחרה בנוסף לעמלות נמוכות יותר. נכון להיום המערכת שלהם נמצאת עם הדירוג הכי גבוה מבין המתחרים שלו ובהדרגתיות עולה בכמות המשתמשים. משקיעים רבים מאמינים שמטבע ה-Dot יחווה עליה מאוד גבוה בשנת 2023. 

דוגקוין

#7 – דוגקוין (Dogecoin) 

מטבע המימ (meme) הפופולרי זכה לאהדה רבה במשך השנים ונראה שהאהדה הזאת לא דועכת. נוצר בהתחלה כבדיחה, אבל התפתח למשהו שהרבה משקיעים ומפורסמים מחזיקים כהשקעה לכל דבר, סנופ דוק ואילון מאסק הם מהמחזיקים המוכרים ביותר שהביאו גם לעלייה חדה בערך של המטבע. הרעיון שעמד מאחורי המטבע הוא להנגיש את הקריפטו לאוכלוסיה הכללית ולאפשר להשתמש בו בפשטות ויעילות. למטבע יש מדיניות אינפלציה ברורה אשר מייצר מטבעות בלי הגבלה על מנת לשמר מחיר נמוך ולהשאיר אותו נגיש.

USD Coin

#8 – USD Coin

מטבע מוצמד לדולר האמריקאי ונחשב למטבע יציב במיוחד מאחר והדולר האמריקאי לא זוכה ליותר מידי תנודתיות. כל יחידה של מטבע USD. אתם בטח חושבים לעצמכם למה אתם צריכים מטבע קריפטוגרפי שמייצג את הדולר האמריקאי? אובכן היתרון הבולט של המטבע הוא העברת כספים נטולי עמלות. לצורך דוגמא אם תעבירו לחבר שלכם 200 דולר בנקאית, תשלמו עמלה על ההעברה אך אם תרכשו את הדולר הקריפטוגרפי תוכלו להעבירו בלי עמלות כלל. יתרון משמעותי נוסף הוא במקרה בעת שיש לכם חשד ששוק הקריפטו הולך לצנוח, תוכלו להמיר את הנכסים שלכם למטבע הדולר ובכך לשמור על הכספים שלכם מאחר ומטבע ה-USD לא יצנח ביחד עם כל השאר.

אהבתם? קראו גם את – 

ארנקים דיגיטליים, המדריך המלא על הארנק הממוחשב.

שווי 3 המטבעות דיגיטליים המובילים ביותר בשוק הקריפטוגרפיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button