כל המאמריםמטבעות דיגיטליים

שווי 3 המטבעות דיגיטליים המובילים ביותר בשוק הקריפטוגרפיה

מאז פרוץ מטבע הביטקוין הגיע צונאמי שלם של שוק מטבעות קריפטוגרפים, כל אחד מהם מנסה להגיע לטופ. כאן נמליץ לכם על 3 המטבעות השווים ביותר בשוק. 

שווי כסף הרגיל כבר לא הנושא החם בשוק בימינו. למעשה, ישנו כסף חדש שנכנס לחיינו ומתפשט במהרה ברמה הגלובלית. כסף שאינו פיזי, שאינו נשלט ע"י אף גורם מוסדי או ממשלתי, אלא ע"י רשת של אנשים. קוראים להם מטבעות קריפטוגרפים. שווי מטבעות קריפטו מרכזיים בשוק יכולים להוות השקעה מעולה, ואין ספק שמתעוררת התעניינות רבה בציבור. על הביטקוין בטח כבר שמעתם והוא עדיין נחשב למטבע החזק ביותר שנכון לשנת 2021 הוא מוכר בשווי של – 37,190.7$ למטבע אחד. אז אם גם אתם שמעתם על המטבע המפורסם ופספסתם את הרכבת בעלייתו המופלאה, ישנם עוד 5 מטבעות מובילים בשוק.

1.לייטקוין- Litecoin- LTC

3 מטבעות דיגיטליים המובילים ביותר בשוק הקריפטוגרפיה

הכירו את הלייטקוין, אחיו הקטן של הביטקוין.
מטבע הלייטקוין הוא בין הפרויקטים הוותיקים בתחום הקריפטו, מטבע הלייטקוין הוצג לעולם באוקטובר 2011 ע"י עובד גוגל לשעבר – צ'ארלי לי.
צ'ארלי עומד על כך שייעודו של המטבע הוא לפעול לצדו של הביטקוין "אם הביטקוין שווה זהב אז הלייטקוין שווה לכסף" כך אמר. מספר המטבעות הסופי שאי-פעם ייוצר הוא 84 מיליון LTC, נכון לעכשיו נשארו עוד כ60 מיליון מטבעות לייטקוין.
לייטקוין הוא מטבע הבנוי מקוד פתוח מבוזר ועל טכנולוגית ה- P2P ( העברה בין אנשים), יש לו מהירות העברה גבוה וכריית המטבעות מתבצעת במהירות גבוהה יותר.  לליטקוין יש פוטנציאל אדיר עקב השדרוגים החדשים שנוספו לתוכנה.
בשנת 2017(01/04) שוויו של מטבע הלייטקוין היה : 16,200$
כיום (2021) שווי של המטבע עומד על : 186,457$
שווי שוק עומד על: 318,330,762$
סך המטבעות המיוצרות עומד על : 86,000,000

2.את'ריום – Ethereum-ETC

 

3 מטבעות דיגיטליים המובילים ביותר בשוק הקריפטוגרפיה

 

מטבע האת'ריום נראה לראשונה בתחילת שנת 2015, אשר ייסד אותו ויטליק בוטרין צעיר רוסי-קנדי בגיל 25, בגיל 17  ויטלי נחשף לראשונה לעולם הביטקוין וככל שהתעמק הוא הצליח לפתח את מהפכת האת'ריום.
האת'ריום למעשה הוא קוד-פתוח מבוססת בלוקצ'יין, המאפשרת יצירה חוזים חכמים, המאפשרים  סגירת חוזים, עסקאות והסכמים דרך האינטרנט בצורה מהירה ומבוזרת. חזונו של ויטלי הוא לייצר עידן חדש של אינטרנט שבו אנשים יוכלו לפתח תוכנות, להריץ תוכנות מהירות יותר ושהתוכנות הללו גם יוכלו לתקשר אחת עם השנייה ללא עזרת גורם אנושי.
ערכו של המטבע בחודש יוני 2017 עמד על : 216$
כיום (06/2021) המטבע עומד על שווי של : 2,680.21$
שווי שוק עומד על: 311,739,606,615.54$

3. ריפל- Ripple- XRP

 

3 מטבעות דיגיטליים המובילים ביותר בשוק הקריפטוגרפיה

הסיפור של ריפל שונה משאר המטבעות הקריפטוגרפיים. הוא נראה לראשונה בשנת 2005 וההבדל המשמעותי בין ריפל לבין שאר המטבעות בשוק הוא שמדובר לא רק במטבע, אלא גם ברשת של פרוטוקול להעברת תשלומים הנקראת Ripplenet.
ריפל הוא המטבע המקומי של רשת XRP, והוא מתקיים בתוך רשת זו בלבד. בסך הכל קיימים 100 מיליארד מטבעות XRP, וחוקי הפרוטוקול לא מאשרים יצירת מטבעות נוספים. מי שמאחורי מטבע זה הוא חברת OpenCoin, שפיתחה את פרוטוקול XRP, ונוסדה על ידי כריס לארסן, מנכ"ל החברה, ומנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה.הוא גם בעל ההחזקה העיקרית במטבעות XRP, ומחזיק בכ-61% מיחידות המטבע הקריפטוגרפי.
כיום ישנם יש כמה מאות של מוסדות פיננסים ברחבי העולם אשר משתמשים בפרוטוקול של RippleNet.
Ripplenet מקלה על התנהלות עסק תשלומים עם ביצועים גבוהים. עם טכנולוגיית הבלוקצ'יין המתקדמת ביותר לתשלומים גלובליים,  מאות מוסדות פיננסיים מסוגלים להתרחב לשווקים חדשים ברחבי העולם ואף לבטל מימון מראש באמצעות מינוף כוחה של XRP לפי דרישה של RippleNet. הוא אינו מקיים את חזון הקריפטו שהוא שוק חופשי של כסף, אך הוא מקדם את המוסדות לעבוד בצורה יותר יעילה ומהירה.
כיום (06/2021) מטבע ה- XRP עומד על : $ 1.01483
שווי שוק של המטבע: $46.80B.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button