זירת המומחיםמדריכים

Binance .המטבע קריפטו המתחרה לביטקוין

היא אחד מהחברות המובילות בתחום הקריפטו, אשר מתחרה עם החברות המובילות בתחום. כל מה שרציתם לדעת על עולם המטבעות הקריפטוגרפים binance.

מהו Binance?

מטבע הביטקוין יצא לשוק המסחר, וסחף אתו את כל הדגים הגדולים בעולם ההשקעות. אין ספק שהוא המטבע הכי יקר כרגע ונמצא בפסגת התחרות.

נכון להיום Binance היא אחת החברות המתחרות הישירות של המטבעות הקריפטוגרפים הגדולים כמו ביטקוין ואת'ריום. היא מחזיקה מעל ל 100 מיליון משתתפים, כמו כן היא ידועה בשיפור הפלטפורמה והשרתים שלה אשר מעורכים כבין האיכותיות ביותר בתחום. 

חברת Binance הוקמה על ידי צ'נגפנג זהאו, אשר היה המייסד של OKCoin בסין. לאחר זמן קצר הקימו את החברה במלטה, ושם הם מתרכזים בבלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים. Binance הולכת להיות חלק ניכר ביותר מכל התהליך הזה.

תכונותיו של Binance

Binance earnהוא חיסכון לחשבון שלכם אשר מתייחס לרמת הסיכון הגבוה, מכיוון שהתשואה גדולה יותר כך החברה מציעה לכם לשמור על הנכסים שלכם, לקבל הלוואות, ונעילת מטבעות. יש כמה קטגוריות שאתם צריכים להבין כדי להשקיע נכון.

Flexible Savings (חיסכון גמיש) – זהו שירות שנותן לכם להפקיד יותר מ-60 מטבעות קריפטו שונות, והמשיכה והפקדה היא מהירה ומידית. 

יש לשים לב שהריבית משתנה באופן שותף, והיא מציאה לכם לראות את הריבית השבועית בכדי לקבל החלטות. 

Fixed Savings (חיסכון קבוע) – החיסכון כאן אינו גמיש אך התשואה היא יותר טובה, מכיוון שאתם יכולים לנעול את כספכם לזמן של שבוע עד שלושה חודשים, במידה ואתם לא זקוקים לנזילה ממקומות אחרים, כך תוכלו ליהנות מתשואה גבוה יותר.

ככל שהכסף נעול יותר ככה הריבית תגדל, גם בניגוד לחיסכון גמיש הריבית שקבעתם במכשיר פיננסי תישאר ולא תשנה. בחיסכון גמיש ישולם הריבית באופן יומי, לאומת חיסכון קבוע אשר משולם בסוף התקופה. 

אם אתם מעוניינים להיות בקופת חיסכון קבוע אתם צריכים לשים לב שכמות המשתתפים היא מוגבלת לכן אתם תהיו מוכרחים להזדרז בכדי להיכנס. 

הלוואה באמצעות מטבעות קריפטו – Crypto Loans מאפשרת לכם לקחת הלוואה של 30 מטבעות קריפטו שונות, בניגוד לנכסים שלכם בפלטפורמה. 

ההכנסות שלכם בחיסכון יוחזקו בתור ביטחונות, לא משנה מאיזה סוג מטבעות קיימים אצלכם ניתן להעמיד אתם בערבות. הריבית נקבעת למשך זמן של שבוע עד חצי שנה.

Binance visa – חברת ויזה החלה להשקיע במטבעות קריפטו, ולכן חברת Binance קפצה על הרעיון והחליטה להוציא כרטיס ויזה ללקוחות שלה, הכרטיס נתמך מעל מ-60 מיליון בתי עסק שונים בעולם, אך לא נתמך כרגע בישראל.

בניגוד לזה יש עוד המון פיצ'רים שניתנים לכם. תוכלו לראות גם באתר binance.

האפשרויות של Binance.

 

Launchpad יש טוקנים שאפשר להרוויח ובעצמאותם ניתן לקבל טוקן נוסף, לפי הכמות שהפקדתם במאגר תרוויחו חדשים, הכל תלוי ביחס הטוקנים המופקדים.

Research – כל המשתמשים של המטבעות הקריפטוגרפים יוכלו לקבל מחקר מעמיק על הנתונים של הנכסים שלהם ברמה איכותית וגבוה.

Trust Wallet – כל בנאדם אשר סוחר במטבעות דיגיטליים, חייב שיהיה ברשותו ארנק דיגיטלי אותו ניתן לרכוש באתר. לארנק של Binance קוראים Trust והuא אחד המאובטחים כיום.

Academy – כאן תוכלו ללמוד על עולם המטבעות הקריפטולוגיה, ולקבל תשובות מהמומחים בתחום על כל השאלות גם אם אתם לא בטוחים שהשאלה רלוונטית. 

Broker –  הברוקר מאפשר לבעלי עסקים את האפשרות ללקוחות שלהם לרכוש מטבעות קריפטו דרך Binance.

Charity – אם אתם מרגישים נדיבים אתר של Binance נותן לכם את האפשרות להשקיע בקרן צדקה לבחירתכם.

Binance Cloud –  פתרון All-in-One הוא פתרון מצוין עבור שותפים המשקיעים במסחר נכסים דיגיטליים. פתרון זה נותן תשתית אלטרנטיבית במימון ואבטחה של Binance. היא מאפשרת לעמיתים להתמקד אך ורק בפיתוח ובתפעול העסקי. שזה אומר, מענה לתפעול הבורסה במצבה הנוכחי. 

DEX – כאן תוכלו להיכנס למסחר הבורסה של Binance, זה בעצם רשת בלוקצ'יין מבוזרת שפותחה על ידי החברה.

Labs – היא פלטפורמה בה ניתן להיכנס ליזמות בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, קהילה שלמה של יזמים אשר מפתחים פרויקטים בתחום הקריפטו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button