זירת המומחיםחדשות קריפטו

יוצאת להנפקה אחרי גיוס כספים Chia Network

אחת מהמטבעות הקריפטוגרפיים החדשים בשם צ'יה שהושקה בתחילת מאי, רוצה לצאת להנפקה כבר השנה. כל המידע על עולם המטבעות הקריפטוגרפיים. (Chia, XCH)

Chia Network החברה שהוקמה ע”י בראם כהן, מצליחה להגיע ליעדה, ומגייסת סכום של כ60 מיליון דולר על ידי קרן גיוס כספים, ומוכנה לצאת להנפקה אל השוק הקריפטוגרפי.

בראם כהן, אשר ידוע בעיקר כממציא הפרוטוקול BitTorrent, ומייסד החברה מוכן לצאת להנפקה בזמן הקרוב. לאחר הגיוס עלתה החרה בשווי משמעותי של כחצי מיליארד דולר.

המון חברות נתלו חלק בגיוס הכספים אשר זינק את החברה להנפקה וביניהם: Richmond Global Ventures, True Ventures, Breyer Capital, Naval Ravikant ו-DHVC.

מכיוון שהגישה של המטבע אינה זקוקה לכוח המחשוב, היא לא משתמשת באנרגיה כדי ליצור מטבעות, הם מקצים את שטח האחסון הפנוי שלהם לרשת. חברת Chia היא כאת החברה הגדולה ביותר שקשורה לאחסון Blockchain. 

נשיא החברה של (COO) הופמן, אמר ברעיון כי הם רוצים ליצור מטבע שקל יותר לשימוש ממזומן (כמו ביטקוין). בעזרת הגיוס הכספים חברת Chia שתהפוך לפלטפורמת מסחר שתשמם המון חברות ומוסדות שונות. החברה שוקקת לצאת להנפקה כבר השנה.

Chia Network קצת רקע.

חברה Chia אשר הוקמה בשנת 2017 החליטה להיות רשת האקולוגית הראשונה בתחום. מכיוון שיצור מטבעות דיגיטליים משתמש בהמון אנרגיה, החברה זיהיתה את הפוטנציאל לאפשר העברת כספים בצורה בטוחה וידידותית יותר לסביבה מאשר המטבעות כיום. 

בחברת Chia עובדים עם שיטת "הוכחת זמן ומרחב" אשר מסתמכת על שטח אחסון בכורים של מחשבים (ברשת). בעוד שביטקוין עובדים עם עקרון הוכחת העבודה (Proof to Work) הוא מנגנון המחייב את חברי הרשת לפתור חידה מתמטית שרירותית כדי למנוע פריצות במערכת.

שיטת העבודה “הוכחת זמן ומרחב” של הרשת מאפשרת לחבריה לראות כי הם אחסנו את הנתונים על המחשב שלהם. הכוונה הייתה לתת לכל בנאדם עם גישה לאינטרנט הזדמנות "לצבור Chia" מאחר והפעולה לא דורשת המון אנרגיה של חשמל או ציוד מיוחד חוץ ממקום פנוי בהארד-דיסק.

מטבע XCH .

המטבע של חברת XCH Chia, הוא נסחר כעת בשער של $770, ירידה של 57% משער ה-$1,800 בו התחיל.

יכול להיות ששיטת העבודה שעובדת עם דיסקים קשיחים עפ”י TechRadar פוגע אנושות בSSD, שנעשה בהם שימוש לכריית המטבע. כריית המטבע יכולה להרוס לחלוטין כונן 512GB SSD תוך 40 ימים בלבד, בעוד שכוננים של 1TB יוכלו לשרוד עד 80 ימים.

למרות הקשיים החברה עומדת לצאת להנפקה, וכך גם המון חברות נוספות כמו ג’מיני (Gemini), בורסת מטבעות דיגיטליים נוספת בארה”ב – אמרה כי גם היא בוחנת אפשרות כזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button